Comunicare performanta — Cum comunici cu angajatii tai?

Cum comunic eficient
Cum comunic eficient? Ce este comunicarea profitabila?
October 23, 2017
Echipa unita
Echipa unita — Cum intaresti legatura dintre membrii echipei tale?
November 1, 2017
Arata tot
Comunicare performanta

Conduci o echipa? Comunicarea iti da batai de cap? Pur si simplu stii ca ai putea comunica mai bine cu angajatii sau ca angajatii ar putea comunica mai bine cu tine? Comunicarea este o arta, insa nu este doar pentru cei alesi. Poti incepe si tu sa creezi comunicare performanta in echipa ta. Din articolul de astazi afli cum.

 

Pentru ca oamenii sa fie performanti, au nevoie de 3 lucruri:

  1. Sa faca lucrurile potrivite cu abilitatile si pasiunile lor.
  2. Locul potrivit.
  3. Comunicare performanta.

Altfel spus, oamenii au nevoie sa faca ce trebuie, unde trebuie, cu instrumentele potrivite.

 

Ce presupune o comunicare performanta?

  1. Asculti mai mult decat vorbesti.
  2. Pui in aplicare feedback-ul primit de la angajati.
  3. Esti specific si clar.
  4. Comunici pe limba oamenilor.
  5. Comunici mai mult despre ceea ce e bine si mai putin despre probleme (ce alimentezi, creste).
  6. Daca sunt probleme, le comunici atunci cand apar, nu cu intarziere.
  7. Zambeste mai mult cand comunici si cand ti se comunica.

Ce aduce acest tip de comunicare in compania ta?

  1. Conflicte mai putine
  2. Buna dispozitie si angajati motivati
  3. Problemele se rezolva mai repede si fara conflict
  4. Toata lumea stie ce are de facut si livreaza mai bine si mai repede

Ce sa nu uiti, pentru a te asigura ca tehnicile de mai sus vor functiona si in echipa ta?

Ai incredere in oameni si transmite-le aceasta incredere, zilnic.

Increderea sta la baza comunicarii performante, motiveaza si tine angajatii in compania ta mult mai mult timp.

Vrei sa primesti metode, tehnici si instrumente concrete, practice, pentru a-ti imbunatati comunicarea cu echipa? Inscrie-te la Training-ul Premium de “Comunicare si Negociere prin Persuasiune”, training 100% Practic, unde afli cum sa comunici cu adevarat eficient, cum gestionezi conflictele si esti apreciat pentru modul in care comunici, cum folosesti legile psihologice in comunicare si multe altele. In plus, primesti raspunsuri punctuale la problemele cu care tu te confrunti in acest moment.

We Learn as a Team and have Fun!

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Comments are closed.