Cum îmbunătățim modul în care comunicam cu clientii?

cum comunicăm cu clienții
Jul 13 2017

Cum îmbunătățim modul în care comunicam cu clientii?

Ai un business? Ai avut clienți nemulțumiți? Clienți cu care ai comunicat greu? Sau poate pur și simplu simți că ai putea duce comunicarea cu clienții la următorul nivel? Cum comunicăm cu clienții? Află cum poți face acest lucru, indiferent de industria în care activezi.

Pornim de la o premiză simplă: clienții sunt oameni. Oamenii sunt diferiți. Conform teoriei difuzării inovației definită de Everett Rogers doar 16% din clienții tăi sunt clienți dificili. Și prin asta înțelegem clienți ale căror credințe, nevoi și dorințe nu se vor potrivi niciodată cu produsul sau serviciul tău.

Întrebarea este: ce facem cu restul de 84%? În primul rând, nu comunicăm la fel cu toți. Nu toți se află în același stadiu și nu toți vor și pot recepționa același mesaj în același fel.

Este foarte important să înțelegem acest lucru pentru a lucra la ceea ce e cu adevărat important. Dacă avem cu cine comunica, dacă o mică parte din clienți sunt dificili, cum este cel mai bine să comunicăm? Suntem pregătiți să comunicăm? Aici este un alt aspect, pe care toți marketerii foarte buni îl stăpânesc la un grad de măiestrie.

Ce se află înaintea comunicării? Care e elementul care face diferența?

Pentru a comunica eficient, pentru a ajunge la clientul tău într-un mod care transmite încredere și poate crea schimbare pozitivă, trebuie să înveți să privești. Să privești setul de comportamente care se repetă în mod constant pentru clientul tău.

Nu contează ce spune clientul, contează ce face clientul

În comunicare se spune că este foarte important să asculți. Într-adevăr, cel mai bun ascultător, persoana cea mai bine informată câștigă în comunicare. Însă, a fi atent doar la ceea ce spun clienții tăi, poate fi înșelător. Demonstrația e simplă: Faci 100% tot ceea ce spui? Ceea ce faci arată ce este cu adevărat important pentru tine.

  • Ce face clientul înaintea unei interacțiuni cu tine?
  • Ce face clientul în timpul unei interacțiuni cu tine?
  • Ce face clientul după o interacțiune cu tine?
  • Ce comportamente se repetă?
  • Cum poți veni în întâmpinarea acestor comportamente într-un mod care crează schimbare pozitivă

Vrei unelte concrete, 100% Practice pentru a comunica cu clienții tăi așa cum face orice brand de mare succes, cum îmbini psihologia și comunicarea și cum gestionezi conflictele cu clienții? Fii alături de noi 2 zile la Training-ul Premium de Comunicare și Negociere prin Persuasiune. Transformă comunicarea cu clienții și rezultele tale se vor schimba radical.

 

 *Daca ti-a placut articolul si informatiile primite il poti da Share si Like pe Facebook, Linkedin si pentru prietenii tai sa poata afla cat mai multe persoane aceste informatii valoroase pentru bunastarea noastra la locul de munca.

Te poti dezvolta alaturi de noi participand la evenimente si cursurile HCC in  Timisoara, Cluj-Napoca, Sibiu, Iasi, Constanta dar si in alte orase din tara, sa-ti cresti abilitatile si cunostintele de Manager si HR Specialist sau poti sa soliciti un curs customizat doar pentru echipa ta!

TRAINING PREMIUM DE RECRUTARE, MOTIVARE SI EVALUARE A PERSONALULUI, 100% PRACTIC

Acest curs de resurse umane este pentru Recruiteri, Specialisti HR si Manageri  si se desfasaoara in Sibiu, ClujNapoca, Iasi, Constanta, Timisoara.

  VEZI AICI AGENDA COMPLETA SI CURSURILOR EVOLUTION HCC

DETALII SI INSCRIERI

„Dezvoltarea continua a mediului de lucru si adaptabilitatea la schimbarea continua este cheia spre succes si evolutie.”

Evolution HCC is building your future!

AGENDA TRAINING-URI HCC

Daca doresti un training personalizat de Negociere si Persuasiune, HR, Leadership prin Inteligenta Emotionala, Comunicare si Managemntul conflictului, doar pentru compania/echipa ta,  ne poti contacta DIRECT.

DORESC O OFERTA DE TRAINING!

We Learn as a Team and have Fun!

Distribuie&Like!
Hide Buttons