Cum arată și cum ar trebui să arate anunțul tău de recrutare?

Abilitati naturale ale unui recruiter de succes
aprilie 26, 2017
leader
Cum poți măsura dacă ești un leader bun pentru echipa ta? – Partea I
mai 2, 2017
Arata tot
recrutare

Fie că dăm telefoane, lucrăm în vânzări, facem marketing, customer care, management, sau recrutare, toți suntem în vânzări. Fiecare interacțiune cu clientul, personală sau impersonală, duce sau nu la o vânzare. Apoi, la vânzări repetate, fidelizare și creștere exponențială.

Dacă toți suntem în vânzări, atunci și anunțul de recrutare este tot o vânzare.

Cum arată anunțul tău de recrutare?

  • un paragraf despre candidat
  • multe responsabilități și competențe cerute din partea candidatului
  • trei-patru cuvinte despre beneficiile financiare
  • limbaj neatractiv, plictisitor și tranzacțional, axat pe companie și nevoile companiei

E bine să reți că anunțul de angajare este o oglindă foarte puternică pentru cine este și cum este percepută compania ta sau compania pentru care lucrezi. Dacă faci totul cu pasiune, dacă abia aștepți să faci ceva nou, să ajuți un client, să te întâlnești cu colegii din echipă și să creați lucruri fantastice împreună, despre asta ar trebui să fie și anunțul.

Cum ar trebui să arate anunțul tău de recrutare? Anunțul de recrutare este mai mult decât un text al departamentului de resurse umane. Este un produs al departamentului de marketing.

Anunțul de recrutare este locul unde:

1. Întâmpinăm candidatul comunicând pe limba lui. Dacă căutăm un contabil, scriem așa cum un contabil s-ar bucura să citească. Dacă căutăm un om de marketing, scriem dinăuntrul „lumii” de marketing. De unde știm să facem asta? Putem cere feedback-ul persoanei de marketing pe care o avem deja în echipă.

2. Dăm o șansă candidatului să facă cunoștință cu noi, cu felul nostru de a fi, cu valorile noastre, cu atmosfera și activitatea noastră. Îi arătăm ce ne face diferiți, „irezistibili”, fericiți și performanți

3. Enumerăm cele mai importante beneficii financiare și non-financiare pe care le are candidatul ideal, o dată intrat în echipă

4. Abia apoi, după ce ne-am poziționat, ne preocuăm de enumerarea de responsabilități și competențe.

5. Dacă recrutăm pentru un post tehnic, avem nevoie de un o personalitate foarte directă, suntem decisivi, tehnici, direcți. Dar nu uităm să amintim ce ne face speciali.

Pentru ca oamenii remarcabili să se alăture echipei tale, trebuie ca tu să fii remarcabil. Iar vestea bună este că indiferent în ce punct te afli acum, există cu certitudine cel puțin 10 lucruri pe care tu și/ sau colegii tăi le faceți foarte bine și/ sau 10 lucruri care te fac fericit la locul de muncă.

Vorbește despre aceste lucruri în anunțul tău de recrutare și asigură-te că aceste lucruri se vor întâmpla în cazul tuturor celor care vin în echipă.

Produsele și serviciile companiei din care faci parte sunt cumpărate atunci când aduc valoare, când sunt relevante. Când sunt comunicate și înțelese foarte bine de către clienții tăi. În procesul de angajare, candidații sunt cei mai importanți clienți ai tăi. Înțelege-i, comunică și răsplătește-i cum se cuvine, iar rezultatele vor fi peste așteptări.

Dacă ai nevoie de ajutor în ceea ce privește motivarea și retenția angajaților, noi te putem ajuta cu întreg procesul de Recrutare și selecție de personal, Headhunting și Dezvoltarea brandului de angajator.

De asemenea, te poți înscrie sau îți poți înscrie echipa de HR la training-ul nostru “Recrutare, Motivare si Evaluare de Personal”, 100% Practic care se desfășoară în Cluj, Iași, Timișoara, Constanța, Sibiu și București. Vei primi exemple clare, cu exerciții practice și role play-uri, toate informațiile de care ai nevoie, pentru a atrage cât mai mulți candidați valoroși sau pentru a realiza întreg procesul de recrutare, motivare și evaluare într-un mod cât mai eficient.

  •  
  •  
  •  
  •  

Comments are closed.