Daca in trecut era suficient sa postezi job-urile din compania ta pe platoforme specializate si sa astepti CV-urile, acum, acest lucru functioneaza din ce in ce mai putin. Ce este de facut? Care sunt canalele noi in recrutare si cum poti face recrutare prin social media?
Comportamentul angajatilor si candidatilor tai in mediul online si offline este in continua schimbare.
Ca sa vezi mai clar acest lucru, luam un exemplu simplu. Gandeste-te pentru cateva secunde la modul in care folosesti internetul in acest moment. Unde petreci cel mai mult timp, daca esti 100% sincer cu tine? Acum gandeste-te pentru cateva secunde la cum foloseai internetul acum 5, poate 10 ani? E evidenta diferenta, nu?
Adevarul este ca locul in care ii gasesti acum pe angajatii tai, este locul unde iti petreci si tu cel mai mult timp. In social media. Acolo discuta cu prietenii, sunt anuntati in legatura cu diverse evenimente, posteaza ceea ce este de interes pentru ei, cauta companii ca a ta, cumpara sau vand lucruri, se relaxeaza, etc. E uimitor cum atat de multe interese si activitati se pot gasi intr-un singur loc.
Companiile inteligente au inteles acest lucru si acorda o importanta reala segmentului social media. Posteaza regulat, sunt constanti conform unui plan de continut bine gandit. Posteaza text, fotografii si video-uri cu echipa si mediul de lucru, materiale „behind the scenes”, gif-uri, interviuri cu echipa si multe alte lucruri interesante, care ii apropie pe viitorii candidati de firma si care cresc considerabil brand-ul tau de angajator.
Esti specialist in resurse umane si vrei sa afli si mai multe? Participa la „Training-ul de Recrutare, Motivare si Evaluare personal”, pentru a recruta mai usor cu uneltele potrivite si a stii exact cum sa pastrezi oamenii buni in companie.