“Nu subestimati niciodata puterea atitudinii. Este ceea ce vom deveni. Radacinile sale sunt in interior, dar roadele sale in exterior. Este prietenul nostru cel mai bun sau cel mai rau dusman. Este ceva mai cinstit si consecvent decat vorbele noastre. Este ceea ce ii atrage pe oameni catre noi sau ii respinge. Nu e multumita pana cand nu se exprima. Este bibliotecarul trecutului, oratorul prezentului si profetul viitorului nostru.” (John Maxwell)
Intr-o piata dinamica si in continua schimbare, adesea suntem pusi in situatia de a gasi solutii la acele situatii neasteptate sau neprevazute care apar in companie, fie legate de clienti, anumite comenzi intarziate, fie situatii influentate de factori externi si schimbarile din mediul de afaceri: crize economice, modificari legislative, etc. In asemenea situatii este necesar ca organizatia sa actioneze rapid, dar in acelasi timp calculat si eficient, astfel incat activitatea si afacerea in general sa nu fie afectate foarte mult.
Stim cu totii ca in spatele unor solutii sunt oamenii, de aceea este foarte importanta atitudinea acestora fata de situatiile aparute, si anume optimista sau pesimista.