Conduci o echipa? Comunicarea iti da batai de cap? Pur si simplu stii ca ai putea comunica mai bine cu angajatii sau ca angajatii ar putea comunica mai bine cu tine? Comunicarea este o arta, insa nu este doar pentru cei alesi. Poti incepe si tu sa creezi comunicare performanta in echipa ta. Din articolul de astazi afli cum.
Pentru ca oamenii sa fie performanti, au nevoie de 3 lucruri:
- Sa faca lucrurile potrivite cu abilitatile si pasiunile lor.
- Locul potrivit.
- Comunicare performanta.
Altfel spus, oamenii au nevoie sa faca ce trebuie, unde trebuie, cu instrumentele potrivite.
Ce presupune o comunicare performanta?
- Asculti mai mult decat vorbesti.
- Pui in aplicare feedback-ul primit de la angajati.
- Esti specific si clar.
- Comunici pe limba oamenilor.
- Comunici mai mult despre ceea ce e bine si mai putin despre probleme (ce alimentezi, creste).
- Daca sunt probleme, le comunici atunci cand apar, nu cu intarziere.
- Zambeste mai mult cand comunici si cand ti se comunica.