O intrebare la care trebuie sa raspundem zilnic. Cum iti dezvolti brandul de angajator ? Marketing, PR, HR, Inovatie sau Emotie..
Astrologii vă recomandă un plus de inovație pentru un brand de angajator valoros în 2017
Anul 2017. În calendarul chinezesc, anul cocoșului. În calendarul afacerilor, anul noilor trenduri de business, al concurenței de brand și al diferențierii pe piață. 🙂
Horoscopul trendurilor în afaceri
Multe previziuni ale specialiștilor spun că anul ce începe va aduce o nevoie reală de diferențiere pentru orice companie, indiferent de mărime sau vechime. Un pachet clasic de beneficii poate deveni de neconceput pentru firmele în creștere, conform noilor tendințe de dezvoltare . Se mai spune și că secretul succesului în acest an pentru afacerile în creștere ar fi crearea brandului de angajator unic.
După cum ne arată și anul 2016, turismul între joburi este o realitate. Obișnuința angajatului de a schimba locul de muncă este complementară cu deprinderea angajatorului de a căuta în permanență noi talente. Anul ce urmează ne promite a fi unul plin de provocări, atât pentru manageri, cât și pentru angajați sau colaboratori. Brandul de angajator vine ca o rezolvare a acestei situații care s-a impus ca un nou trend în lumea recrutării de personal.
Ce se poartă în acest an ce urmeaza?
Privind retrospectiv, putem anticipa și susține cu multă siguranță faptul că pe orice piață și în oricare domeniu o constantă este concurența de brand. Nenumărate produse și servicii stau la dispoziția oricărui consumator care este dispus să își exercite privilegiul de a alege. Sute de creme de față, electrocasnice, firme de telecomunicații sau persoane specializate în marketing sunt promovate zilnic pentru a fi cât mai vizibile și mai active pe piață. Însă cum poți fi un lider în domeniul tău când acesta devine suprapopulat?
Designerii în vogă ne propun pentru acest sezon să fim mereu cu un pas înainte. Dacă e foarte greu să fii pionier într-un domeniu sau să găsești o idee complet nouă pentru businessul tău, poți alege oricând să reinventezi standardele pentru nișa în care îți desfășori activitatea. Oferă mai mult, ridică ștacheta, concentrează-te pe ce te diferențiază și nu în ultimul rând… acordă atenție oamenilor cu care colaborezi.
Brandul de angajator este la moda în orice perioadă
Poziționarea unui brand pe piață crează imaginea pe care acesta o are în ochii celor din jur. Un PR bun și o etică ireproșabilă sunt elemente-cheie pentru succesul oricărei inițiative. Însă, “PR-ul începe încă de acasă”, ne spune un expert în comunicare. În conformitate cu acest lucru, tot mai mulți manageri trag singuri concluziile: angajați fericiți și motivați înseamnă o afacere prosperă și un renume pozitiv.
Cele mai inventive companii oferă salariaților beneficii unice și oferă astfel o nouă perspectivă asupra felului în care se face business. Exemple demne de luat în considerare sunt corporațiile precum Google, care oferă un număr nelimitat de zile libere și lasă angajații să își aducă animalul de companie la birou.
Soluții și rezoluții
Pentru o organizație aflată în continuă creștere, să îi mulțumești pe toți cei din jurul tău – clienți și angajați – poate deveni un task greu de dus la bun sfârșit. Resursele nu sunt nelimitate, iar productivitatea depinde de variabile nenumărate.
Aceste probleme nu exclud însă lucrurile mărunte, dar de efect. Nu este nevoie de un astrolog care să citească în stele ce soluții noi se pot implementa pentru a maximiza nivelul de satisfacție al unei persoane la locul de muncă. Cheia se ascunde în latura afectivă, umană. O felicitare cu înscrisul “La Mulți Ani!” plasată pe birou în dimineața potrivită poate aduce un zâmbet sincer și o zi de lucru începută cu drag și spor.
Deci…
Cu puțină imaginație, brandul de angajator poate fi unul dintre cele mai valoroase calități ale unei afaceri, care să atragă persoane valoroase, să faciliteze retenția de personal și să deschidă orizonturi.
Așa că…
Fă cunoștință cu cei cu care lucrezi! Nu cu angajatul, ci cu omul de lângă tine.
Solicita acum o oferta si te ajutam sa-ti dezvolti brandul de angajator si sa iti recrutezi oamenii potriviti.
Intra acum in contact cu unul din specialistii HCC .
„Dezvoltarea continua a mediului de lucru si adaptabilitatea la schimbarea continua este cheia spre succes si evolutie.”