În absența unui sistem care funcționează, fiecare zi într-o companie se traduce prin provocări nesfârșite și urgențe care nu se mai termină.
Cum se întâmplă lucrurile în cazul tău? Rezolvi urgențe sau lucrurile sunt clare și se desfășoară într-o ordine anume, aceeași, de fiecare dată? Dar angajații tăi?
Dacă lucrezi de cel puțin un an cu aceeași echipă sunt sigur că modul tău de a acționa se răsfrânge și asupra lor. Îî înveți să fie performanți sau pompieri? Faci micro-management sau ai un sistem care asigură dezvoltarea la cote optime?
Aspectul despre care vorbim astăzi se numește principii de operare. Tu ai o serie de astfel de principii pentru tine și echipa ta? Într-o definiție simplă și pe înțelesul tuturor, principiile de operare arată cum se desfășoară lucrurile într-o companie — „cum o facem noi”, „cum merg lucrurile pe aici”.
Mai jos, ai primele 5 principii de operare ale companiei Centratel. Sper să te inspire.
- Suntem serviciul de secretariat telefonic cu cea mai înaltă calitate din Statele Unite. Facem tot ce este nevoie pentru a asigura un nivel impecabil al calităţii serviciului pentru clienţii, angajaţii şi furnizorii noştri.
- Tragem linii solide, oferind un statut exact al situaţiei momentane. Procedurile documentate sunt principala apărare împotriva problemelor din zona gri.
- „Termină treaba.” Poate angajatul să-şi facă treaba sau întotdeauna apare o complicaţie de orice fel? Această abilitate de a „face treaba repede şi cu acurateţe fără scuze sau complicaţii” este cea mai valoroasă caracteristică a unui angajat.
- Angajaţii sunt pe primul loc. Angajăm persoane care au o dorinţă înnăscută de a lucra la o capacitate de 100%. Îi răsplătim pe măsură. Rezultatul aşteptat e că ne deservim bine clienţii.
- Nu promovăm munca bazată pe urgenţe. Suntem specialişti în prevenirea urgenţelor. Nu administrăm probleme; lucrăm la îmbunătăţirea şi întreţinerea sistemului pentru a preveni în primul rând apariţia problemelor.
Tu ce negociezi și ce nu negociezi cu angajații tăi?
Din momentul în care implementezi reguli clare, pe care angajații le înțeleg și le folosesc pentru că sunt convinși că îi vor ajuta să facă lucruri excepționale, totul se va schimba. Scopul nu este să fie sufocați de reguli stricte, ci să aveți un set de reguli comune, care să vă conducă la succesul individual și de echipă și la îndeplinirea viziunii companiei.
Conduci o echipă și vrei să primești toate uneltele de care ai nevoie pentru a crea o echipă excepțională care să crească alături de tine? Dezvoltă-ți abilitățile de leader. Participă la „Training-ul de Leadership Motivațional prin Inteligență Emoțională” 100% Practic.
*Daca ti-a placut articolul si informatiile primite il poti da Share si Like pe Facebook, Linkedin si pentru prietenii tai sa poata afla cat mai multe persoane aceste informatii valoroase pentru bunastarea noastra la locul de munca.
Te poti dezvolta alaturi de noi participand la evenimente si cursurile HCC in Timisoara, Cluj-Napoca, Sibiu, Iasi, Constanta dar si in alte orase din tara, sa-ti cresti abilitatile si cunostintele de Manager si HR Specialist sau poti sa soliciti un curs customizat doar pentru echipa ta!
TRAINING PREMIUM DE RECRUTARE, MOTIVARE SI EVALUARE A PERSONALULUI, 100% PRACTIC
Acest curs de resurse umane este pentru Recruiteri, Specialisti HR si Manageri si se desfasaoara in Sibiu, ClujNapoca, Iasi, Constanta, Timisoara.
VEZI AICI AGENDA COMPLETA SI CURSURILOR EVOLUTION HCC
„Dezvoltarea continua a mediului de lucru si adaptabilitatea la schimbarea continua este cheia spre succes si evolutie.”
Evolution HCC is building your future!
AGENDA TRAINING-URI HCC
Daca doresti un training personalizat de Negociere si Persuasiune, HR, Leadership prin Inteligenta Emotionala, Comunicare si Managemntul conflictului, doar pentru compania/echipa ta, ne poti contacta DIRECT.