In zilele noastre nu mai este suficient sa postezi un simplu anunt de angajare si apoi sa astepti ca angajatii extrem de valorosi sa aplice… Da, e adevarat ca e important anuntul de angajare si in special continutul acelui anunt. Un anunt captivant, inovativ, catchy, acel anunt care sa raspunda la cele trei intrebari: How, Why si What.
Un recruiter de succes nu se opreste la postarea anuntului, dimpotrivă! El stie ca trebuie sa-si intinda antenele si sa inceapa o cautare activa a acelor candidati valorosi care bineinteles nu sunt deloc usor de identificat .
Recrutorul de azi trebuie sa fie un Hunter, un adevarat vanator de candidati, vigilent, care sta mereu la panda, cunoscand si analizand in permanenta concurenta. Skillurile de vanzator sunt foarte importante si ele pentru ca da, noi recruiterii trebuie sa vindem joburi. Poate ca suna ciudat dar este foarte adevarat, mai ales daca recurgem la headhunting pentru a convinge un candidat foarte bun sa-si paraseasca actualul angajator si sa accepte o noua oferta.