Modul în care comunicăm în companii, cu companii, cu echipele, cu clienții și chiar în viața personală s-a schimbat la 180% în ultimii 10 ani și va continua să se schimbe, cu o viteză și mai mare, în următorii ani. Tehnologia ne ajută să comunicăm mai bine sau nu?
Dacă, cu câțiva ani în urmă, pentru orice interacțiune cu clientul, trebuia să fim prezenți fizic, acum putem comunica de la distanță, cu un același impact sau cu un impact chiar mai mare, targetat, specific și, în plus, putem ajunge la un număr cu mult mai mare de oameni decât ne-am fi putut imagina în trecut.
Există și dezavantaje? Depinde de cine și cum comunică.
Fie că afacerea ta există cu adevărat și în mediul online sau nu, e bine să știi că legile comunicării, ale persuasiunii, ale vânzării sunt aceleași și online și offline. Ai nevoie să fii specific și să comunici lucruri care aduc într-adevăr valoare clientului tău țintă. Ai nevoie de interacțiuni repetate, valoroase, de o ofertă irezistibilă, de rezultate pe termen lung.
Nu contează atât de mult unde comunici, atât timp cât clientul tău se află acolo. Ce e mai important e cum comunici. Ce ai de oferit, cum se simte și ce face clientul după interacțiunea cu tine.