3. INTERACTIUNEA
Organizeaza-ti sesiunea de training personalizat pentru firme astfel incat participantii sa aiba sansa sa interactioneze cat mai mult cu tine si cu cei din jur. Oamenii retin mai usor informatia la care se lucreaza in echipa deoarece participantii fac schimb de opinii si interese, in acest fel acestia fiind predispusi spre empatizarea cu cei din jur.
4. SELF-ESTEEMUL PARTICIPANTILOR
Adesea, multe traininguri sunt organizate fiind indreptate numai spre probleme in care poti creste succesul afacerilor. De mule ori vei avea surpriza ca oamenii care participa nu se afla in pozitii inalte, acestia dorind doar sa afle informatie despre lucrurile care ii pasioneaza. Prezinta-ti ideile intr-un mod in care participantii sa aiba sansa sa se dezvolte pe anumite pozitii sau in asa fel in cat si acestia sa se dezvolte, pe langa companie.
5. IMAGINEA
Suntem bombardati zilnic cu atata text incat rareori mai suntem atenti 100% la mesajul comunicat. Pentru a atrage cat mai multi oameni interesati mizeaza pe puterea culorilor si a elementelor vizuale.Cu toate ca se spune sa nu judeci o carte dupa coperta tot prin imagine creezi prima impresia buna.