Trebuie recruiterii să cunoască metode de vânzare și marketing?
Azi îți lansez o provocare. Dacă conduci o companie care are 54 de angajați, câți oameni de vânzări ai în companie? Ai spus depinde? Citește mai departe, s-ar putea să ai o mare surpriză.
Dacă ai 54 de angajați în compania ta, ai 54 de oameni de vânzări în companie. Bine-bine, și-atunci cum rămâne cu contabilitatea, cu experții de marketing, cu managerii, cum rămâne cu restul rolurilor din companie? Simplu. Toți cei enumerați mai sus, de fapt, lucrează în vânzări. Însă nu le-a spus nimeni încă.
Gândește-te, indiferent ce face cineva într-o firmă, prin munca sa, prin expertiză și modul de execuție, produce sau nu rezultate. Ești de acord până aici?
Ce sunt aceste rezultate? Aceste rezultate sunt vânzări încheiate și profit pentru companii. Cu alte cuvinte, orice acțiune, bună sau nea, se reflectă imediat și întoteauna în vânzările pe care le ai într-o anumită zi, săptămână, lună, trimestru și așa mai departe.