Abilitati naturale ale unui recruiter de succes

Este benefica investitia in anagajati prin traininguri?
martie 21, 2017
recrutare
Cum arată și cum ar trebui să arate anunțul tău de recrutare?
aprilie 29, 2017
Arata tot


Complexitatea recrutarii creste constant in raport direct cu imbogatiriea domeniilor profesionale. Tehnicile de baza functioneaza cu succes pe termen lung, doar in contextul in care sunt adaptate si pliate pe nevoile pietei si a clientilor nostri. Gandirea de tip strategic analiza constanta a strategiilor aplicate si a capacitatilor personale pot garanta un management eficient al timpului si pot asigura cresterea in constistenta si angajament a recruiterului de succes.

Am detaliat in cele ce urmeaza 4 dintre abilitatile necesare unui recruiter de succes. Aceste abilitati nu sunt innascute, ele pot fi antrenate si pot avea un efect major in performanta pe domeniul resursellor umane

Ne referim in primul rand la gandirea strategica. Capacitatea de a gandi strategic vizeaza orientarea spre specte concrete si orientate spre rezultat si rezolvare de probleme.
In prezent recrutarea este procesul care necesita un demers important de prospectare a pietei si aplicarea strategiilor de abordare care s-au dovedit cele mai eficiente in timp. Aceste procese sunt sustinute si evidentate de capacitatea de gandire strategica. Ne indepartam de imaginea recruiterului care vizeaza cantitatea interviurilor.

Suntem mult mai concentrati pe a fi operativi, pe a organiza si urmari cu strictete strategia stabilita, astfel incat sa crestem posibilitatea inchierii pozitiilor cu succes.

Pentru ca antrenamentul capacitatii de gandire strategica sa aiba loc, el trebuie sa beneficieze de o analiza atentaa, atat a necesitailor cat si a strategiilor aplicate dar si a progresului inregistrat. Nevoile, strategiile si progresul, toate aceste constructe sunt personale, iar capacitate de auto-analiza este cruciala in asigurarea unui demers optim.

 

 

 

 

Cresterea in calitate este oricand posibila. Auto-analiza ne faciliteaza contexte in care avem sansa sa comparam performantele proprii si sa venim cu solutii sau alernative mai bune pentru viitor. Analiza subiectiva asupra abilitatilor si reactiilor ne ofera aspecte care au potential de a fi imbunatatite si perfectionate.

Ne ajuta receptivitatea la feedback-ul colegilor sau cel al supervizorului, insa pornind de aici, auto-analiza este factorul care favorizeaza si mentine progresul.


Daca ne indepartam de partea subiectiva a capacitatilor necesare unui recruiter, ne vom uita mai atent la capacitatea de consultanta si angajament pe care este nevoie sa o antrenam si sa o ne-o asumam activ in relatia cu clientii si cu candidatii nostri.
Prin consultanta ne referim la procesul de ascultare activa a nevoilor clientului sau a candidatului. Angajamentul se pliaza ulterior pe aceste nevoi si asigura urmarirea lor la un nivel profesionist si integrarea in procesul de recrutare pe o pozitie prioritara. Aceasta ne va asigura calitatea serviciilor. Interesul natural pe care il investim in analiza nevoilor  va fundamenta un rezultat de succes.

Consistenta, abilitatea care sustine toate celelalte constructe. Ea se materializeaza in primul rand in relatiiile profesionale prin persistenta cu care ne asumam sarcinile si cu care ne urmarim atingerea obiectivelor.
A fi consistent inseamna a respecta angajamentele pornind de la nivelul bazal, de la angajamentele verbale din urma unei discutii telefonice si pana la a trimite candidaturile in timpul pe care l-ai estimat. Consistenta este o abilitate care poate fi antrenata cu usurinta si poate adauga valoare serviciilor de recrutare. De asemenea, capacitatea de a fi consistent este sustinuta de managemtnul timpului si a strategiilor de organizare a programului de lucru si a prioritatilor.

Sub o analiza atenta, fiecare persoana va reusi sa identifice nevoile profesionale, pentru aceste 4 constructe si va identifica totodata ariile unde va fi nevoie de angajament sustinut spre a le imbunatati. Este important de avut in vedere faptul ca toate aceste 4 abilitati au un potential extraordinar de a fi imbunatatite si formate.

Succes!

 *Daca ti-a placut articolul si informatiile primite il poti da Share si Like pe Facebook, Linkedin si pentru prietenii tai sa poata afla cat mai multe persoane aceste informatii valoroase pentru bunastarea noastra la locul de munca.

Te poti dezvolta alaturi de noi participand la evenimente si cursurile HCC in  Timisoara, Cluj-Napoca, Sibiu, Iasi, Constanta dar si in alte orase din tara, sa-ti cresti abilitatile si cunostintele de Manager si HR Specialist sau poti sa soliciti un curs customizat doar pentru echipa ta!

TRAINING PREMIUM DE RECRUTARE, MOTIVARE SI EVALUARE A PERSONALULUI, 100% PRACTIC

Acest curs de resurse umane este pentru Recruiteri, Specialisti HR si Manageri  si se desfasaoara in Sibiu, ClujNapoca, Iasi, Constanta, Timisoara.

 

 

  VEZI AICI AGENDA COMPLETA SI CURSURILOR EVOLUTION HCC

DETALII SI INSCRIERI

„Dezvoltarea continua a mediului de lucru si adaptabilitatea la schimbarea continua este cheia spre succes si evolutie.”

 

Evolution HCC is building your future!

 

AGENDA TRAINING-URI HCC

Daca doresti un training personalizat de Negociere si Persuasiune, HR, Leadership prin Inteligenta Emotionala, Comunicare si Managemntul conflictului, doar pentru compania/echipa ta,  ne poti contacta DIRECT.

DORESC O OFERTA DE TRAINING!

We Learn as a Team and have Fun!

  •  
  •  
  •  
  •  

Comments are closed.