Candidatii vor alege sa se orienteze spre anunturile care suna foarte asemanator lor – aceasta este regula de baza pe care noi o urmam in formularea anunturilor noastre. Descriem pozitia asa cum am descrie candidatul pe care ni-l dorim implicat in procesul de recrutare.
Site-urile de profil prezinta zeci de anunturi pentru pozitii asemanatoare celei pentru care recrutezi, fie ca vorbim despre persoane de vanzari sau pentru candidatii recruiteri.
Cum facem ca anuntul nostru sa atraga candidatii white collar interesati de o schimbare si potriviti pentru pozitie?Formulam anuntul astfel incat acesta sa sune asemenea candidatilor pe care ii dorim interesati.
Titlul – alegem un titlu care spune esentialul despre job, diferentiem numele pozitiei de ceea ce inseamna ea de fapt – HR Passionate and Talent Seeker – acest titlu nu face diferenta intre un candidat cu experienta in recrutare si selectie de un candidat care se ocupa de partea administrativa in cadrul unui departament intern al unei companii. Vom alege sa numim pozitia exact asa cum o cere rolul de care avem nevoie – Recruiter for Mid and Top Management. Asa vom diminua posibilitatea ca acei candidati care nu au avut tangente sau abilitati solicitate sa nu aplice pozitiei.
Continutul anuntului:
Introducerea – Evidentiem cel mult 3 elemente care au potentialul de a face job-ul atractiv referitoare la rol, companie si beneficii, fiind de preferat sa mentionam si o marja salariala. Desigur, vom apela la informatii reale si relevante:
•Recrutare pentru pozitii de management
•Companie multinationala cu sedii in 10 tari din Europa
•Asigurare de sanatate inclusa in pachetul salarial
Descrierea companei – Mentionam aspecte relevante legate de stuctura si amploarea companiei, specificul activitatii, numar de angajati nu depasim 10 randuri.
Compania X are o structura multinationala cu sedii in 10 tari din Europa dintre care doua birouri de recrutare in Romania, cu 150 de angajati dintre care 90 recruiteri. Obiectivul companiei vizeaza serviciile de recrutare si headhunting pentru pozitiile de Middle si Top Management. Locatia biroului din Cluj-Napoca este centrala.