Atat in echipa noastra cat si in Training-ul Premium de Comunicare si Negociere prin Persuasiune pe care il sustinem pentru manageri in Cluj, Iasi, Timisoara, Constanta, Sibiu si Bucuresti, am intalnit acest aspect. Tehnicile de comunicare nu functioneaza intotdeauna? Ce nu ar trebui sa omiti? De ce aceste tehnici uneori functioneaza iar alteori nu?
A intelege si a practica comunicarea inteligenta, negocierea si persuasiunea fac o diferenta uriasa in orice tip organizatie. Poate ai observat insa ca aceste tehnici nu functioneaza intotdeauna. Stii de ce? Stii ce poti face pentru a preveni aceasta problema?
Toate aceste tehnici sunt extraordinare, insa, motivul pentru care nu functioneaza de fiecare data este pentru ca, din comunicare, lipseste un element — Increderea.
Este important sa creezi incredere. Cum faci acest lucru?
Inainte de a folosi aceste tehnici, trebuie sa ne asiguram ca am construit suficienta incredere, ca rezonam suficient de mult cu interlocutorul.
Stii ce au in comun oamenii, banii si comunicarea?
Toate functioneaza pe baza de energie. In momentul in care creezi suficienta incredere reala (incredere care poate rezista pe termen lung), energia dintre tine si interlocutor gasec un punct comun. Din acel moment, comunicarea, influentarea, capata valente mult mai puternice si pozitive.