Tehnici de comunicare – Functioneaza intotdeauna?

Afla de la parinti cum influentezi cu integritate din postura de Lider
august 15, 2017
Cum devenim lideri apreciati lucrand mai mult decat suntem platiti?
august 22, 2017
Arata tot

Atat in echipa noastra cat si in Training-ul Premium de Comunicare si Negociere prin Persuasiune pe care il sustinem pentru manageri in Cluj, Iasi, Timisoara, Constanta, Sibiu si Bucuresti, am intalnit acest aspect. Tehnicile de comunicare nu functioneaza intotdeauna? Ce nu ar trebui sa omiti? De ce aceste tehnici uneori functioneaza iar alteori nu?

A intelege si a practica comunicarea inteligenta, negocierea si persuasiunea fac o diferenta uriasa in orice tip organizatie. Poate ai observat insa ca aceste tehnici nu functioneaza intotdeauna. Stii de ce? Stii ce poti face pentru a preveni aceasta problema?

Toate aceste tehnici sunt extraordinare, insa, motivul pentru care nu functioneaza de fiecare data este pentru ca, din comunicare, lipseste un element — Increderea.

 

Este important sa creezi incredere. Cum faci acest lucru?

Inainte de a folosi aceste tehnici, trebuie sa ne asiguram ca am construit suficienta incredere, ca rezonam suficient de mult cu interlocutorul.

Stii ce au in comun oamenii, banii si comunicarea?

Toate functioneaza pe baza de energie. In momentul in care creezi suficienta incredere reala (incredere care poate rezista pe termen lung), energia dintre tine si interlocutor gasec un punct comun. Din acel moment, comunicarea, influentarea, capata valente mult mai puternice si pozitive.

Cum creezi incredere?

  1. Decizia — In primul rand, trebuie sa iti doresti sa creezi incredere pe termen lung, nu doar sa rezolvi o problema pe moment.
  2. Iti respecti promisiunile. Spui ceea ce esti. Faci ceea ce spui. De fiecare data.
  3. Ajuti dezinteresat
  4. Ai rabare: Increderea se formeaza in timp, prin actiuni consistente si consecvente
  5. Aplici integritatea in toate situatiile: faci ceea ce este corect, indiferent de situatie, de context si de implicatiile ulterioare. Mai ales atunci cand tu ai putea fi pus in pericol.
  6. Nu spui jumatati de adevar. Comunici toata informatia. Chiar daca feedback-ul initial nu va mereu fi cel mai bun, oamenii te vor respecta pentru ca nu le ascunzi lucruri si spui mereu adevarul.

Vrei sa comunici mai eficient, sa stii cum sa gestionezi conflictele, cum sa abordezi problemele dificile, dar si cum sa vinzi prin intermediul comunicarii? Atunci Training-ul Premium de Comunicare si Negociere prin Persuasiune este pentru tine. Inscrie-te, fii 2 zile alaturi de expertii Evolution HCC intr-un training 100% Practic. Vei putea aplica tot ce inveti imediat dup[ training.

We Learn as a Team and have Fun!

  •  
  •  
  •  
  •  

Comments are closed.