10 semne ca esti inteligent emotional

tipuri de leaderi
Cele 3 tipuri de leaderi. Vezi ce ti se potriveste
octombrie 3, 2017
strategii de resurse umane
Afla cele mai eficiente strategii de resurse umane
octombrie 9, 2017
Arata tot
inteligent emotional

Inteligenta emotionala (EQ) a devenit un subiect de interes in ultimii ani. IQ-ul nu mai este suficient atunci cand ne referim la domeniul comunicarii, fie ca ne referim la conducerea echipelor, la comunicarea interdepartamentala sau la comunicarea intre colegi. Daca vrei sa afli care este nivelul tau de inteligenta emotionala, citeste articolul de azi, 10 semne ca esti inteligent emotional.

 

 

1. Te preocupa mai mult modul in care o discutie ii afecteaza pe cei care participa la ea decat argumentele pro si contra si cine castiga o anumita dezbatere

 

2. Reusesti destul de des sa te pui in locul celor care discuti si intelegi de ce spun sau fac un anunit lucru

 

3. Nu reactionezi impulsiv in situatiile limita sau in situatiile neprevazute. Ai rabdare si iei lucrurile pas cu pas, stiind ca vei gasi o solutie

 

4. Stii sa vii in intampinarea nevoilor celor din jur, asa ca ai invatat sa comunici cu oamenii pe baza tipului lor de personalitate

 

5. Oferi feedback pe rezultat/ situatie/ eveniment, nu feedback pe persoana

6. Stii cum sa previi, sa gestionezi sau sa aplanezi conflictele, intelegi cauzele reale si stii cum sa procedezi pentru ca acea problema nu se va repeta si saptamana/ luna viitoare

 

7. Vezi punctele tari si punctele slabe ale oamenilor, insa stii cum sa te concentrezi pe punctele tari si cum sa cresti acele calitati sau abilitati in oamenii de langa tine

 

8. Stii ca ai ceva de invatat din orice experienta si de la oricine, asa ca esti deschis, nu pui etichete si stii sa iei ce e util din majoritatea interactiunilor pe care le ai

 

9. Stii sa comunici atat folosindu-te de date fixe, statistici, cat si de emotie.

 

10. Oamenii se simt in siguranta langa tine, sunt relaxati si deschisi, iti spun despre lucrurile care ii preocupa cu adevarat.

Lasa un comentariu sub acest articol si spune-ne in cate din cele 10 aspecte de mai sus te regasesti deja.

Vrei sa iti imbunatatesti modul in care comunici, fie ca conduci o echipa, lucrezi in resurse umane, in vanzari sau pur si simplu vrei sa comunici mai bine cu clientii sau colegii de la job? Inscrie-te la Training-ul de Comunicare si Negociere prin Persuasiune pentru a invata tipologii de clienti si colegi dificili si cum ii abordam, cei 7 Cs care trebuie sa defineasca orice tip de comunicare, dezvoltarea credibilitatii prin comunicare eficienta si multe altele intr-un mod 100% Practic. Vei putea aplica tot ce inveti imediat dupa training.

We Learn as a Team and have Fun!

  •  
  •  
  •  
  •  

Comments are closed.